امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Sunday, 21 October , 2018
امروز : یکشنبه, ۲۹ مهر , ۱۳۹۷ - 11 صفر 1440
شناسه خبر : 8940
  پرینتخانه » روابط عمومی, مهارت های ارتباطی تاریخ انتشار : ۱۱ شهریور ۱۳۹۷ - ۲۳:۲۹ | 98 بازدید | ارسال توسط :

نقش روابط‌عمومی در تکریم ارباب‌رجوع

مردم نقشی حائز اهمیت و ارزنده در فعالیت‌های واحدهای روابط عمومی سازمان‌ها ایفا می‌كنند و لازم است از طریق فعالیت‌های روابط‌عمومی و ساماندهی مناسب این فعالیت‌ها، زمینه‌های برقراری ارتباطات موثر با ارباب‌رجوع مهیا شود. مسئله‌ای كه امروزه تحت عنوان تكریم ارباب‌رجوع در اكثر سازمان‌ها مطرح شده و در دستور كار دولت نیز قرار گرفته است
|
به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰

مجوز ارسال دیدگاه داده نشده است!

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.