Monday, 26 August , 2019
امروز : دوشنبه, ۴ شهریور , ۱۳۹۸ - 25 ذو الحجة 1440

اخبار ویژه

* آخرین اخبار
روابط عمومی نوین ایران

آیا تفکر استراتژیک فقط برای مدیران کسب و کار مفید است؟

این نوع از تفکر همچنان‌که از نامش پیداست، قرار است شیوه‌‌ای بهتر برای فکر کردن را به ما بیاموزد. به ما کمک کند منابع خود را بهتر ببینیم و ارزیابی کنیم و بتوانیم از فرصت‌هایی که در محیط‌مان وجود دارد، بیشترین بهره را ببریم.

۱۲ تیر ۱۳۹۸

روابط عمومی نوین ایران

اهمیت استفاده از اینفوگرافیک و انواع آن Infographic

اینفوگرافیک‌ ها ترکیبی از اطلاعات و عناصر بصری هستند که هدف آن‌ها ارائه سریع و ساده اطلاعات در قالب تصویر است. مغز ما علاقه زیادی به تحلیل و ذخیره اطلاعات به صورت بصری دارد. حتی ارتباط میان اشیا و اطلاعات را به شکل بصری ذخیره می‌کند نه لغوی. 

۱۲ تیر ۱۳۹۸

روابط عمومی نوین ایران

آیا مخاطب شناسی یکی از ضروریات مسئولین روابط عمومی است؟

امروزه تعریف مخاطب بسیار پیچیده‌تر شده و مخاطب شناسی به یک تخصص تبدیل شده است. اگر بخواهیم از تعریف‌های جدی و دقیق آکادمیک دوری کنیم، شاید کلی‌ترین تعریف این باشد که مخاطب، کسی است که محتوا برای او تهیه، تنظیم و عرضه می‌شود.

۱۱ تیر ۱۳۹۸

روابط عمومی نوین ایران

جایگاه و اهمیت رسانه از منظر آشناسازی شهروندان با حقوق شهروندی

ی شک رسانه ها در دنیای امروز که دانش بشری به صورتی باور نکردنی در حال رشد می باشد و تکنولوژی نیز به سرعت در حالت تغییر است و ماهیت خیلی از امور به شدت دستخوش این گونه تحولات است نقش مهم و بسزایی دارند در ایجاد و بازنمایی و هویت بخشی حقوق شهروندی در جامعه امروزی ما

۱۰ تیر ۱۳۹۸

روابط عمومی نوین ایران

تصویر کلیشه ای از روابط عمومی و تبلیغات در اذهان عموم

در ابتدا برای بیان تفاوت شغل متخصصین روابط عمومی و تبلیغات، بهتر است با مقایسه کارکردی این دو شروع کنیم. تبلیغات به شکل مستقیم و بی‌واسطه خود را معرفی می‌کند و از محصول، خدمت و سازمان حرف می‌زند. اما در روابط عمومی سعی می‌شود به شکل غیرمستقیم و ناخودآگاه بر مخاطب تأثیر گذاشته‌ شود.

۱۰ تیر ۱۳۹۸

روابط عمومی نوین ایران

دیجیتال مارکتینگ : آیا در رسانه های اجتماعی می توان بازاریابی نمود؟

حتما واژه دیجیتال مارکتینگ در رسانه های اجتماعی به گوش شما هم خورده است. امروزه هر کسی که تو حوزه کسب و کار اینترنتی فعال است غیر ممکن است که با واژه دیجیتال مارکتینگ آشنایی نداشته باشد.دیجیتال مارکتینگ به قدری ترند و داغ شده که در همین سال های اخیر دوره های زیادی توسط مدرسین این حوزه برگذار شده است.

۰۹ تیر ۱۳۹۸

روابط عمومی نوین ایران

انواع متفاوت تبلیغ از نظر موضوع، تجاری و فرهنگی (۲)

در این نوشتار با انواع دیگر تبلیغات آشنا خواهید شد. تبلیغات از نظر موضوع که شامل تبلیغات سیاسی، فرهنگی، انگیزشی، تجاری. هم چنین تبلیغات از نظر منبع و تبلیغات سفید، خاکستری و سیاه را مرور می کنیم.

۰۹ تیر ۱۳۹۸

روابط عمومی نوین ایران

انواع مختلف تبلیغات آشنا شویم : مستقیم و غیر مستقیم (۱)

تبلیغات (به انگلیسی: Advertising)، (به فرانسوی: Publicité) تبلیغ ریشه در زندگی اجتماعی انسان‌ها دارد و عملی است که در آن فروشنده یا تولیدکننده‌ای با انجام امری سعی می‌کند که خریدار بالقوه را از تولید این محصول آگاه کند. این عمل با روش‌های گوناگونی انجام می‌شود.

۰۹ تیر ۱۳۹۸

سواد رسانه ای
امروز زندگی دیجیتالی یکی از وجوه زندگی همه‌ی ماست
سردبیر روابط عمومی نوین ایران
روابط عمومی نوین ایران
سواد فناورانه برای زندگی در فضای دیجیتال
سردبیر روابط عمومی نوین ایران
روابط عمومی نوین ایران
تعریف سواد رسانه‌ای
سواد رسانه ای الفبای زندگی : چرا مردم به رسانه ها بی اعتمادند؟
سردبیر
روابط عمومی نوین ایران
گالری فیلم
اهمیت توجه روابط عمومی ها به مسئولیت اجتماعی شرکتی

اهمیت توجه روابط عمومی ها به مسئولیت اجتماعی شرکتی

سخنان دکتر محمد رضا حقیقی؛رئیس انجمن روابط عمومی ایران در خصوص اهمیت توجه روابط عمومی ها به مسئولیت اجتماعی شرکتی

گالری عکس