Sunday, 17 February , 2019
امروز : یکشنبه, ۲۸ بهمن , ۱۳۹۷ - 12 جماد ثاني 1440
  • حرفهای صد من یک غاز

    حرفهای صد من یک غاز

    این روزها که وضعیت اقتصادی کشور بهم ریخته است ، گرانی بیداد مي كند و انواع و اقسام فساد از اجتماعی گرفته تا ... کشور را در برگرفته و بیکاری تو کشور بیداد می کنه ، همش ضرب المثل " حرف های صد من یه غاز" تو ذهنم تکرار می شه و...

  • اولین  همایش هوشمندسازی کسب وکارهای دولتی وخصوصی در بوشهر برگزارشد

    اولین همایش هوشمندسازی کسب وکارهای دولتی وخصوصی در بوشهر برگزارشد

    دراولین همایش هوشمندسازی کسب وکارهای دولتی وخصوصی که باحضورمیهمانان این همایش دکتر حسن نجفی مدرس دانشگاه ومتخصص درحوزه فضای مجازی وهمچنین دکتر هادی زمانی مدرس دانشگاه ومتخصص درحوزه ارتباطات کشور درمرکز آموزش های توسعه وآینده نگری استان بوشهر برگزارشد.

  • رونمایی از لوگو و پوستر چهارمین جشنواره انتخاب روابط عمومی های برتر خوزستان

    رونمایی از لوگو و پوستر چهارمین جشنواره انتخاب روابط عمومی های برتر خوزستان

    مراسم رونمایی از لوگو و پوستر چهارمین جشنواره انتخاب روابط عمومی های برتر- جشنواره سلام با حضور مسئولین استانی ، مدیران و کارشناسان روابط عمومی برگزار شد.

  • سوءاستفاده از فضای مجازی برای ترویج خشونت و نفرت پراکنی

    گفت و گو با دکتر حسین امامی، پژوهشگر رسانه های نوین:

    سوءاستفاده از فضای مجازی برای ترویج خشونت و نفرت پراکنی

    این روزها بیشتر خانواده‌های ایرانی وقت خودشان را در فضای مجازی سپری می کنند، جوان‌ترها علاقه بسیاری به اینستاگرام و توئیتر دارند و آنهایی که سن و سالی دارند بیشتر در فیس بوک و تلگرام می‌چرخند

اخبار ویژه

* آخرین اخبار

بازاریابی عصبی یا نورومارکتینگ چیست؟

فعالیت قشر جلویی مغز و هیپوکامپ که به ترتیب مسئول کنترل تفکرات پیچیده و حافظه هستند، نیز تغییراتی مشاهده کرد. همچنین، دریافت که مغز، تصاویر و ایده هایی را از آگهی های بازرگانی به یاد می آورد و تفکرات و احساسات، در قسمتی که عکس العمل های خوبی نسبت به کیفیت محصولی دیده شده را به آن مارک، ربط می دهد.

۰۶ دی ۱۳۹۷

۱۰ راهکار برای گسترش برنامه‌ی بازاریابی

10 راهکار برای گسترش برنامه‌‌ی بازاریابی شما ارائه دهیم که شامل برخی از نکاتی‌ست که معمولا به چشم نمی‌آیند، اما تاثیرشان در روند کلی فرایند بازاریابی استارت‌آپ یا کسب و کار شما قابل توجه است.

۰۶ دی ۱۳۹۷

اثربخشی ارتباطات در تبلیغات و روابط عمومی

برای شناخت کامل و تحلیل ارتباط، نیازمد تحلیل فرستنده، تحلیل پیام، تحلیل کانال ارتباطی، تحلیل گیرنده، تحلیل تأثیرات، تحلیل پارازیت، و تحلیل شرایط وقوع ارتباط هستیم.

۰۶ دی ۱۳۹۷

از سوی دفتر مطالعات و برنامه‌ريزي رسانه‌ها

نشست تخصصی تاریخ شفاهی مطبوعات برگزار می شود

هم‌اندیشی تخصصي « تاریخ شفاهی مطبوعات » روز سه‌شنبه 4 دی ماه 97 از ساعت14 الی 16 در دفتر مطالعات و برنامه‌ريزي رسانه‌ها برگزار مي‌شود. به مناسبت آغاز سلسله نشست‌هایی در خصوص تاریخ شفاهی اولین نشست را به تاریخ شفاهی مطبوعات اختصاص داده‌ایم تا زوایای پیدا و پنهان تاریخ شفاهی مطبوعات را با پیشکسوتان و پژوهشگران این حوزه بررسی کنیم.

۰۳ دی ۱۳۹۷

سواد رسانه ای
نقش پر رنگ سواد رسانه ای در روابط عمومی ها
سواد رسانه ‌ای ضرورت زندگی در دهکده جهانی
میزان تاثیر گذاری رسانه ها در افکار عمومی
روابط عمومی های استان همدان ساماندهی و ارزیابی می شوند
مدیرکل روابط عمومی استانداری همدان
گالری فیلم
رسانه پیام است

رسانه پیام است

«رسانه پیام است» ، عبارت مشهوری‌ست از مارشال مک‌لوهان که پیام را از اساس به فرم رسانه نسبت می‌دهد نه آنچه توسط رسانه منتشر می‌شود.

گالری عکس