Monday, 26 August , 2019
امروز : دوشنبه, ۴ شهریور , ۱۳۹۸ - 25 ذو الحجة 1440

اخبار ویژه

* آخرین اخبار
روابط عمومی نوین ایران

مفاهیم مهم در قیمت گذاری و استراتژی کالای فروش

برای تعیین قیمت یک محصول ابتدا باید با سه مفهوم اشنا شوید. قیمت (price): هزینه‌ای است که مشتری پرداخت می‌کند تا از کالا و خدمات ما استفاده کند.
هزینه (cost): هزینه‌های ثابت و متغیری که برای تولید یک محصول صرف شده است.ارزش (value): ارزش یک کالا، یعنی اینکه مشتری بداند بیشتر از پولی که پرداخت کرده، مزایا دریافت کرده است.

۲۶ تیر ۱۳۹۸

روابط عمومی نوین ایران

شناخت روش های قیمت گذاری موجب افزایش فروش می گردد؟

می توانید تصور کنید که وارد یک فروشگاه در مرکز خرید شهر خود شده‌اید و قصد دارید یک نوشیدنی بخرید. نوشیدنی اول قیمت خیلی پایینی دارد، شما آن را نمی‌خرید چون فکر می‌کنید این قیمت عجیب است و ممکن است کیفیت خوبی نداشته باشد. نوشیدنی دوم مربوط به یک شرکت بزرگ و مورد اعتماد است که از کیفیت آن مطمئنید، ولی قیمتش بسیار بالاست. چنین قیمتی به نظر شما اصلاً منطقی نمی‌آید، هرچند کیفیت خوبی هم داشته باشد.

۲۶ تیر ۱۳۹۸

روابط عمومی نوین ایران

مرورگر Edge مایکروسافت با بهره وری از سیستم گوگل کروم

مایکروسافت گزارش می دهد که مرورگر Edge خود را بر پایه و اساس گوگل کروم بازسازی می کند. Edge مایکروسافت می تواند همانند Opera ،Baidu ،Brave و دیگران از موتور جستجوی منبع باز مرورگر گوگل (Google Chrome) استفاده کند. مایکروسافت ممکن است از طرح مرورگر Edge خود در ویندوز فاصله بگیرد و کمی بیشتر به سمت طراحی مرورگر کروم گوگل برود.

۲۵ تیر ۱۳۹۸

روابط عمومی نوین ایران

فرناندو کورباتو ، پدر پسووردهای امنیتی رایانه ها در گذشت!

فرناندو کورباتو، پدر پسورد های امنیتی رایانه ها درگذشت! اخیرا و همین تازگی، قسمت امنیت کامپیوترها فقط یکی از بنیانگذاران خود را از دست داد. فرناندو کورباتو (Fernando J. Corbató)، مخترع پسورد و رمز امنیتی رایانه های کامپیوتر، شخصی که گذرواژه های امنیتی کامپیوتر را اختراع کرد، در سن ۹۳ سالگی فوت کرده است.

۲۵ تیر ۱۳۹۸

روابط عمومی نوین ایران

شما هنگام ارائه مطلب و سخنرانی، اضطراب را تجربه می نمایید؟

آشنایی با بحث مدیریت استرس و شناخت و درک استرس و اضطراب به عنوان یک پاسخ طبیعی بدن و نه یک نقطه ضعف یا مشکل. تلاش برای بهبود مهارت ارائه که باعث می‌شود تسلط ما بر فضای ارائه بیشتر شود و احساس بهتری نسبت به ارائه‌ی مطالب برای دیگران داشته باشیم. چیزی که آن را نمی‌شناسیم، احتمالاً ترسناک‌تر و نگران‌کننده‌تر است.

۲۴ تیر ۱۳۹۸

روابط عمومی نوین ایران

آیا با مهارت ارائه مطلب و مهارت سخنرانی آشنایی دارید؟

همه‌ی ما به نوعی اضطراب ارائه یا Presentation Anxiety را تجربه می‌کنیم. تنها تفاوتی که بین ما وجود دارد، میزان اضطراب و آستانه آن است. کسی که اضطراب ارائه‌ی بالایی دارد، احتمالاً هنگام تعریف یک خاطره در جمع فامیل و بستگان هم این اضطراب را تجربه می‌کند.

۲۴ تیر ۱۳۹۸

روابط عمومی نوین ایران

آشنایی با باورهای غیرمنطقی که تخریب گر زندگی تان می باشد

آلبرت الیس اضطراب و اختلالات رفتاری را زاده ی طرز تفکر خیالی و بی معنی انسان می داند. به همین دلیل وجود چند اعتقاد را در ذهن فرد غیر منطقی می داند که اهم آن ها را بر می شمریم. عملکرد باور باعث طبقه بندی خاص خودش می شود و هرکدام اثرات خاصی بر کارکرد ما می گذارد.

۲۳ تیر ۱۳۹۸

روابط عمومی نوین ایران

داستان گویی یک مهارت ضروری برای کسب و کار

هر داستانی باید با یک سوال آغاز شود، مخاطب من کیست و می‌خواهم چه پیامی را با او به اشتراک بگذارم؟ به عنوان مثال، اگر شما به دنبال معرفی کسب‌وکار خود به مشتریان بالقوه هستید می‌توانید در مورد این‌که چگونه شکست‌های ابتدایی منجر به موفقیت شما شدند صحبت کنید و یا اگر برای جذب سرمایه‌گذار داستان کسب وکار خود را می‌نویسید، می‌توانید چرایی هوشمندانه بودن ایده‌تان را بگویید

۲۱ تیر ۱۳۹۸

سواد رسانه ای
امروز زندگی دیجیتالی یکی از وجوه زندگی همه‌ی ماست
سردبیر روابط عمومی نوین ایران
روابط عمومی نوین ایران
سواد فناورانه برای زندگی در فضای دیجیتال
سردبیر روابط عمومی نوین ایران
روابط عمومی نوین ایران
تعریف سواد رسانه‌ای
سواد رسانه ای الفبای زندگی : چرا مردم به رسانه ها بی اعتمادند؟
سردبیر
روابط عمومی نوین ایران
گالری فیلم
اهمیت توجه روابط عمومی ها به مسئولیت اجتماعی شرکتی

اهمیت توجه روابط عمومی ها به مسئولیت اجتماعی شرکتی

سخنان دکتر محمد رضا حقیقی؛رئیس انجمن روابط عمومی ایران در خصوص اهمیت توجه روابط عمومی ها به مسئولیت اجتماعی شرکتی

گالری عکس