امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Monday, 23 September , 2019
امروز : دوشنبه, ۱ مهر , ۱۳۹۸ - 24 محرم 1441
شناسه خبر : 9638
  پرینتخانه » اخبار, استانها, روابط عمومی, مطالب دیگر تاریخ انتشار : ۰۷ مهر ۱۳۹۷ - ۱۹:۰۴ | 134 بازدید | ارسال توسط :

بررسی فعالیت های “فرهنگ سازی مصرف ” در شورای روابط عمومی صنعت آب و برق تهران

در نشست شورای روابط عمومی صنعت آب و برق استان تهران؛ فعالیت‌های انجام شده شرکت‌های زیر مجموعه وزارت نیرو در خصوص فرهنگ سازی و اطلاع رسانی مصرف بهینه آب و برق مورد بررسی قرار گرفت.
بررسی فعالیت های “فرهنگ سازی مصرف ” در شورای روابط عمومی صنعت آب و برق تهران
در این نشست که به میزبانی شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ و با حضور  صدیقه ببران، مدیر کل روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت نیرو، بیژن قاسمی مدیرکل روابط عمومی و بین الملل شرکت توانیر،  عبدالحمید ارسطو معاون هماهنگی، روزبه هاشمی دهکردی مدیر دفتر هیئت مدیره، مدیرعامل و حسابرسی مدیریت شرکت و همچنین مدیران روابط عمومی صنعت آب و برق استان تهران برگزار شد؛ بر فرهنگ سازی هرچه بیشتر مصرف بهینه آب و برق با استفاده از جدید‌ترین و به روز‌ترین امکانات دیجیتالی و ترغیب شهروندان در فضای مجازی تاکید شد.
بر اساس این گزارش در این نشست؛  ببران، ضمن تقدیر از تلاش‌های خالصانه نیروی‌های عملیاتی و ستادی شرکت به ویژه روابط عمومی توزیع نیروی برق تهران بزرگ درگذر از پیک تابستان ۹۷ و تامین برق مطمئن و پایدار و مدیریت افکار عمومی و پاسخگویی به رسانه‌ها و انتظارات ذینفعان در کلان شهر تهران و بحران بی سابقه روز‌های گرم تابستان سال جاری؛ اظهار داشت: تجربیات و راه کار‌های موثر این شرکت در ارتقای جلب رضایت مشترکان و تامین برق پایدار می‌تواند بصورت علمی و تخصصی در کلیه شرکت‌های کشور تسری یابد.
گفتنی است؛ در این نشست ضمن بررسی عملکرد شرکت‌های زیر مجموعه صنعت آب و برق در زمینه فرهنگ سازی و اقدامات موثر در گذر از تابستان سال جاری، با توجه به کمبود آب و اوج مصرف برق درساعات پیک تابستان، بر مواردی همچون شناسایی نقاط قوت، آسیب شناسی نقاط ضعف و عملکرد شایسته روابط عمومی شرکت‌های استان تهران از سوی دکتر ببران، مدیر کل روابط عمومی وزارت نیرو تاکید شد.
بررسی نقاط قوت و موارد مهم جشنواره شهید رجایی در سال جاری، هدف گذاری مشترک بین شرکت‌های زیر مجموعه وزارت نیرو به منظور جلب رضایت مشترکان، انعقاد تفاهم نامه‌های مشترک میان روابط عمومی‌های شرکت‌های زیر مجموعه وزارت نیرو با شهرداری‌ها و آموزش و پرورش با هدف فرهنگ سازی و اطلاع رسانی و همچنین استفاده از ابتکارات و نوآوری‌های جدید در حوزه‌های مختلف وجلب رضایت مشترکان از دیگر موارد مطروحه در این نشست بود.
گفتنی است در این نشست؛ ضمن بررسی و هماهنگی به منظور تهیه و تنظیم سند “۰۹۸” (سال ۹۸ سال بدون خاموشی)؛ مقرر شد از تمام پتانسیل و توان کارشناسان و متخصصان با همراهی و حمایت مدیران ارشد وزارت نیرو بهره گیری شود.
بر اساس این گزارش در این نشست؛ ضمن تقدیر از عملکرد شایسته آقای علی رشنو در زمان تصدی مدیریت حوزه روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ با اهدای لوحی از چاوش باشی بمنظور اقدامات ارزنده در زمان تصدی دبیر شورای روابط عمومی صنعت آب و برق استان تهران نیز تقدیر و حکم دبیری این شورا به علی جزء خراسانی ابلاغ و در ادامه گزارش کامل اقدامات شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ در گذر از پیک تابستان سال جاری مطرح و مورد بررسی قرار گرفت.
این گزارش حاکی است؛ لزوم استفاده از انرژی‌های نو و تجدید پذیر، همکاری و استفاده از ظرفیت‌های بالاقوه نیروی مقاومت بسیج در حوزه بانوان و دیگر ارکان شرکت ها، تدوین برنامه‌های استراتژیک کوتاه مدت و بلند مدت منطبق با اهداف عالیه و همچنین برگزاری جشنواره ها، مسابقات فرهنگی، تهیه محتوی مناسب برای گروه‌های هدف از دیگر موارد مهم مطروحه در این نشست بود.
یاد آور می‌شود اخبار تکمیلی در خصوص تهیه و اجرای سند استراتژیک “۰۹۸” در آینده‌ای نزدیک اطلاع رسانی خواهد شد.
|
به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.