امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Sunday, 21 October , 2018
امروز : یکشنبه, ۲۹ مهر , ۱۳۹۷ - 11 صفر 1440
شناسه خبر : 9410
  پرینتخانه » اخبار, همایش, ویژه, ویژه های هفتگی تاریخ انتشار : ۲۹ شهریور ۱۳۹۷ - ۰:۴۹ | 27 بازدید | ارسال توسط :

چهاردهمین دوره سمپوزیوم بین‌المللی روابط عمومی برگزار می گردد

چهاردهمین دوره سمپوزیوم بین‌المللی روابط عمومی با حضور استادان برجسته داخلی و خارجی و با موضوع " روابط عمومی آینده و فضای مجازی" در مرکز همایش‌های کتابخانه ملی در تهران برگزار می‌شود.
چهاردهمین دوره سمپوزیوم بین‌المللی روابط عمومی برگزار می گردد

چهاردهمین دوره سمپوزیوم بین‌المللی روابط عمومی با حضور استادان برجسته داخلی و خارجی و با موضوع ” روابط عمومی آینده و فضای مجازی” در مرکز همایش‌های کتابخانه ملی در تهران برگزار می‌شود.

هوشمند سفیدی، دبیرکل سمپوزیوم به خبرنگار وبسایت تخصصی مدیریت رسانه گفت: در رویداد پیش رو که طی روزهای ۲۹ و ۳۰ مهر برگزار می‌گردد، ۱۰ مقاله علمی توسط ۱۰ استاد برجسته از ۴ کشور جهان طی دو نشست علمی و تخصصی در روز یکشنبه ۳۰ مهر ماه ارائه می‌گردد.

وی افزود: همچنین ۲ کارگاه آموزشی با عناوین ” روابط عمومی آینده؛ ویژگی‌های عملی و مهارت‌های لازم” و ” فضای مجازی، جهان مجازی و روابط عمومی نوین” در روز شنبه ۲۹ مهرماه برگزار می‌گردد.

انتخاب برترین‌های روابط عمومی در ۹ رشته و در دو سطح ملی و استانی، انتخاب مدیران برتر و انتخاب کارشناسان برتر روابط عمومی در سال ۹۶ از دیگر برنامه‌های این سمپوزیوم است.

وی در تبیین موضوعات کارگاه‌های آموزشی گفت: روابط عمومی جهانی، مفهومی است که به سرعت در حال فراگیری است و پرداختن به این موضوع در مقطعی که روابط عمومی‌ها در حلقه تفکرات محلی محدود مانده‌اند، لازم و ضروری است.

در عین حال با رشد فناوری‌های ارتباطی و قرار گرفتن در مرحله وب۳، دست‌اندرکاران روابط عمومی، باید بیش از پیش با تحولات آتی فناوری‌های ارتباطی آشنا شده و نقش آفرین روابط عمومی‌ها در قالب فرا ملی و جهانی باشند.

وی ادامه داد: سمپوزیوم بین‌المللی روابط عمومی از سال ۱۳۸۳ هر سال با یک موضوع خاص و جدید در پی توسعه ادبیات نظری و مهارت‌های عملی در حوزه روابط عمومی است. امسال نیز در دوره چهاردهم، رویکرد علمی – ترویجی را دنبال می‌نماید.

وی در پایان اظهار داشت: اگر چه روابط عمومی مدرن قدمتی ۱۱۱ ساله در جهان و تاریخی ۶۶ ساله در ایران دارد، اما هنوز ظرفیت‌های کمتر شناخته شده‌ای را در خود دارد و روز به روز اهمیت و اثربخشی بیش‌تری پیدا می‌کند. ما نیز امیدواریم در ارتقاء جایگاه روابط عمومی که عده‌ای آن را هنر هشتم نامیده‌اند، گام‌های مستمر و کارا برداریم.

|
به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.