امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Thursday, 15 November , 2018
امروز : پنج شنبه, ۲۴ آبان , ۱۳۹۷ - 7 ربيع أول 1440
شناسه خبر : 8248
  پرینتخانه » اخبار تاریخ انتشار : ۱۹ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۸:۴۰ | 115 بازدید | ارسال توسط :

مدیران و روابط عمومی ادارات باید پاسخگوی خبرنگاران باشند

مدیران شهرستان و روابط عمومی ادارات باید ضمن پاسخگویی، همکاری و تعامل با خبرنگاران نیز داشته باشند.

معاون سیاسی اجتماعی فرماندارشهرستان دیر گفت: مدیران شهرستان و روابط عمومی ادارات باید ضمن پاسخگویی، همکاری و تعامل با خبرنگاران نیز داشته باشند.

به گزارش جامعه روابط عمومی به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، مسعود تنگستانی صبح پنجشنبه درحاشیه تجلیل از خبرنگاران شهرستان دیر ضمن تبریک روز خبرنگار بیان داشت: خبرنگاران پل ارتباطی میان مردم و مسئولان هستند.

وی ادامه داد: فرماندار شهرستان دیر به صورت شبانه روزی پاسخگوی خبرنگاران است و در هر ساعتی هر خبرنگار مراجعه کند فرمانداری درب اتاق فرماندار و معاون فرماندار به روی همه اصحاب رسانه باز است.

تنگستانی از رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان دیر خواست که دوره‌های آموزش خبرنگاری توسط اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی برنامه ریزی و اجرا شود.

وی یاد آورشد: قبل از هفته دولت نشست مسئولین روابط عمومی ادارات با خبرنگاران و در نیمه دوم سال جاری هم نشست‌های هم اندیشی فعالان سیاسی اجتماعی در بخش‌های مرکزی، آبدان و بردخون با حضور خبرنگاران برگزار می‌شود شود.

|
به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰

مجوز ارسال دیدگاه داده نشده است!

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.