امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Saturday, 17 November , 2018
امروز : شنبه, ۲۶ آبان , ۱۳۹۷ - 9 ربيع أول 1440
شناسه خبر : 7944
  پرینتخانه » اخبار تاریخ انتشار : ۱۰ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۴ | 144 بازدید | ارسال توسط :

نقش روابط عمومی ها در ایفای نقش مسئولانه بنگاه های اقتصادی

روابط عمومی ها می توانند به عملکرد شفاف بنگاه که به اعتماد و اعتبار اجتماعی منجر خواهد شد کمک شایانی کنند

مرتضی بهنام عضو کمیته داوران دومین جایزه مسئولیت اجتماعی بنگاه های اقتصادی با تاکید بر نقش روابط عمومی ها در ایفای نقش و عملکرد مسئولانه بنگاه ها اشاره کرد و تاکید داشت روابط عمومی ها می توانند به عملکرد شفاف بنگاه که به اعتماد و اعتبار اجتماعی منجر خواهد شد کمک شایانی کنند و با ایجاد کانال های ارتباطی موثر دوسویه بین بنگاه و جامعه ذینفعان در نیاز سنجی بین سازمان و جامعه هماهنگی و همراهی بالایی را ایجاد کرده تا سازمان بتواند در طراحی عملکرد مسئولانه خود موفق عمل نماید و ذینفعان در این فرآیندها دیده شوند.

عضو هیئت مدیره انجمن روابط عمومی ایران به بنگاه های اقتصادی که در دومین جایزه مسئولیت اجتماعی شرکتی حضور داشتند پیشنهاد داد از پتانسیل کارشناسان روابط عمومی های در ایفای نقش مسئولانه بنگاه های خود بیشتر بهره برده و اگر فاقد واحد روابط عمومی هستند هر چه سریعتر به راه اندازی و توسعه بخش مهم و استراتژیک ارتباطات و روابط عمومی خود مبادرت ورزند.

|
به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰

مجوز ارسال دیدگاه داده نشده است!

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.