امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Monday, 14 October , 2019
امروز : دوشنبه, ۲۲ مهر , ۱۳۹۸ - 15 صفر 1441
شناسه خبر : 3784
  پرینتخانه » اخبار تاریخ انتشار : ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۱:۲۴ | 150 بازدید | ارسال توسط :

روابط عمومی ها در شناسایی مطالبات مردم می توانند مکمل کار دستگاه ها باشند

استاندار آذربایجان شرقی گفت : روابط عمومی ها در شناسایی مطالبات و ذائقه مردم و انتقال آن ها به مدیران می توانند مکمل کار دستگاه های اجرایی باشند. به گزارش جامعه مجازی روابط عمومی به نقل از وقت نیوز،مجید خدابخش در حاشیه همایش کارگزاران روابط عمومی استان آذربایجان شرقی، با تبریک روز جهانی ارتباطات و […]

استاندار آذربایجان شرقی گفت : روابط عمومی ها در شناسایی مطالبات و ذائقه مردم و انتقال آن ها به مدیران می توانند مکمل کار دستگاه های اجرایی باشند.

به گزارش جامعه مجازی روابط عمومی به نقل از وقت نیوز،مجید خدابخش در حاشیه همایش کارگزاران روابط عمومی استان آذربایجان شرقی، با تبریک روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی، گفت: یکی از مهم‌ترین و تاثیرگذارترین بخش خدمت‌ رسانی دستگاه‌ها، اطلاع‌ رسانی و آگاهی‌ بخشی به مردم از طریق روابط عمومی‌هاست.

انتقال دیدگاه هاو اعتقاد کامل
استاندار آذربایجان شرقی با تأکید بر این که مدیران استان باید به روابط عمومی‌ها اعتقاد کامل داشته باشند،افزود: روابط عمومی‌ها باید در جلسات تصمیم‌گیری دستگاه‌های اجرایی حضور داشته باشند.

وی، روابط عمومی را یک پل بسیار مطمئن بین مسئولان و مردم دانست و گفت: روابط عمومی‌ها باید بتوانند نظرات و دیدگاه‌های مثبت و منفی مردم را به مدیران منتقل کنند.

خدابخش با اشاره به اینکه گاهی دستگاه‌ها درتشخیص اولویت‌ها و نحوه خدمت‌رسانی، براساس میل و خواسته خود عمل می‌کنند، افزود: ممکن است مطالبات و ترجیحات مردم شکل دیگری داشته باشد و این وظیفه روابط عمومی‌هاست که مطالبات مردم را شناسایی کنند و از این حیث نیز روابط عمومی‌ها می‌توانند مکمل کار دستگاه‌های اجرایی باشند.

استاندار آذربایجان شرقی عدم اعتماد مدیران به روابط عمومی‌ها را اصلی‌ترین مشکل این حوزه دانست و گفت: مدیران استان باید به روابط عمومی‌ها اعتقاد کامل داشته باشند و آنها را در جلسات تصمیم‌گیری مشارکت دهند.

وی افزود: توانمندسازی روابط عمومی‌ها هم گام دیگری است که برگزاری کارگاه‌های آموزشی در همین راستاست.

|
به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : دیدگاه‌ها برای روابط عمومی ها در شناسایی مطالبات مردم می توانند مکمل کار دستگاه ها باشند بسته هستند

مجوز ارسال دیدگاه داده نشده است!

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.