امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Wednesday, 22 May , 2019
امروز : چهارشنبه, ۱ خرداد , ۱۳۹۸ - 18 رمضان 1440
شناسه خبر : 3767
  پرینتخانه » اخبار تاریخ انتشار : ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۱۸:۲۹ | 159 بازدید | ارسال توسط :

پیام تبریک مدیرعامل شرکت ملی پست به مناسب روز جهانی ارتباطات و روز ملی روابط عمومی

مهندس نعمتی معاون وزیر، رییس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت ملی پست در پیامی روز جهانی ارتباطات و روز ملی روابط عمومی را تبریک گفت.

پیام تبریک مدیرعامل شرکت ملی پست به مناسب روز جهانی ارتباطات و روز ملی روابط عمومی

مهندس نعمتی معاون وزیر، رییس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت ملی پست در پیامی روز جهانی ارتباطات و روز ملی روابط عمومی را تبریک گفت.

در متن این پیام آمده است:

۲۷ اردیبهشت ماه؛ روز جهانی ارتباطات و هفته بزرگداشت روابط عمومی را به تمامی همکاران صدوق و تلاشگرم در سراسر کشور که در حیطه روابط عمومی و ارتباطات فعالیت می کنند، تبریک می گویم.

دنیای امروز عصر ارتباطات و اطلاعات است و در این دهکده جهانی، اطلاعات با سرعت وصف نشدنی در حال مبادله می باشد. امروزه قدرت در دست جوامعی قرار دارد که از نیرومندترین شبکه‌های ارتباطی و به تبع آن بیشترین اطلاعات برخوردار باشند و این یک حقیقت انکارناپذیر در تمدن کنونی جهان است.

در جهان امروز ارتباطات بین انسان ها ارزش فزاینده پیدا کرده و به جایگاه اول تبدیل شده است. دیگر حاکمیت ماشین و فناوری به پایان رسیده است و به این جهت نقش روابط‌عمومی و مسئولیت پذیری اجتماعی آن در برقراری ارتباط خوب و مناسب با مخاطبان بسیار مهم است.

بدون تردید روابط‌عمومی به عنوان رکن اساسی نظام ارتباطی و اطلاع رسانی نقش تعیین کننده‌ای در افزایش آگاهی‌‌های آحاد جامعه، فرهنگ سازی و تنویر افکار عمومی برعهده دارد و اکنون که اهمیت جایگاه روابط‌عمومی در عصر ارتباطات و در دورانی که اطلاع‌رسانی در همه عرصه‌ها پیشتاز است بر همگان آشکار شده، نمی توان نقش آن را در پیشبرد اهداف‌ یک‌ نهاد یا سازمان، بهبود کیفی‌ و کمی‌ فعالیت ها‌ و افزایش‌ بهره‌ وری‌ از امکانات‌ و نیروی‌ انسانی‌ نادیده گرفت.

در دنیای کنونی، نقش روابط‌عمومی ها در کمک به تصمیم گیری‌‌های مدیریتی و استراتژیک یک سازمان قابل توجه است. این بخش به عنوان ابزار مدیریتی برای فعالیت های حرفه ای، علمی و الکترونیکی،‌ از مشخصه‌‌های جدید روابط‌عمومی در عصر ارتباطات است.

اهمیت جایگاه روابط‌عمومی در دورانی که اطلاع‌رسانی در همه عرصه‌ها پیشتاز است، دوچندان شده است به گونه‌ای که موفقیت سازمان‌ها، ادارات و شرکت‌ها و دوامشان در عرصه‌ها و فعالیت‌‌های تخصصی به نوعی با عملکرد روابط عمومی‌های آن‌ها گره خورده است.

توجه ویژه به روابط عمومی، به عنوان نهادی که می تواند به صورت نظام مند، برنامه ریزی شده و سنجیده در جهت ایجاد، حفظ و گسترش تعامل و تفاهم مسئولان با ذینفعان اقدام کند، بسیار حائز اهمیت است.

در واقع روابط‌عمومی به عنوان یک مفهوم و یک فعالیت، ارتباطی مستقیم با محیط هایی دارد که در آنها افکار عمومی بر فعالیت فعالان اجتماعی تاثیر گذار است و مسئولیت اجتماعی در روابط‌عمومی از ارکان اصلی آن است.

در پایان بار دیگر این روز را به فعالان این عرصه در سراسر کشور و به ویژه همکارانم در روابط عمومی تبریک عرض نموده و از خداوند متعال توفیق روزافزون همگان را خواستارم.

|
به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰

مجوز ارسال دیدگاه داده نشده است!

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.