امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Tuesday, 19 March , 2019
امروز : سه شنبه, ۲۸ اسفند , ۱۳۹۷ - 13 رجب 1440
شناسه خبر : 3338
  پرینتخانه » اخبار تاریخ انتشار : ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۵:۴۶ | 147 بازدید | ارسال توسط :

خانه مطبوعات ظرفیت تبدیل شدن به بازوی فکری دستگاه‌های اجرایی در حوزه رسانه را دارد

مدیرکل روابط عمومی و امور بین‌الملل شهرداری مشهد در نشست با هیئت رییسه خانه مطبوعات خراسان رضوی: خانه مطبوعات ظرفیت تبدیل شدن به بازوی فکری دستگاه‌های اجرایی در حوزه رسانه را دارد حوزه روابط عمومی شهرداری مشهد و معاونت فرهنگی اجتماعی دو حوزه حساس در شهر هستند و به نوعی با تمام شهر ارتباط دارند […]

مدیرکل روابط عمومی و امور بین‌الملل شهرداری مشهد در نشست با هیئت رییسه خانه مطبوعات خراسان رضوی:
خانه مطبوعات ظرفیت تبدیل شدن به بازوی فکری دستگاه‌های اجرایی در حوزه رسانه را دارد
حوزه روابط عمومی شهرداری مشهد و معاونت فرهنگی اجتماعی دو حوزه حساس در شهر هستند و به نوعی با تمام شهر ارتباط دارند برهمین اساس اگر این دو نهاد خوب کار کنند هم کار شهرداری وهم کار مردم بهتر پیش می‌رود که امیدواریم در این مسیر موفق باشید.

مدیرکل روابط عمومی و امور بین‌الملل شهرداری مشهد گفت: خانه مطبوعت ظرفیت تبدیل شدن به بازوی فکری و عقل منفصل دستگاه‌های اجرایی در حوزه رسانه را دارد.
به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری مشهدمقدس، محمدرضا فرهادی‌نیا در ادامه دیدارهای خود با فعالان رسانه‌ای که با هدف ایجاد هم‌افزایی و نگاه روشن به مدیریت شهری و اتفاقات درون شهری انجام می‌شود، در نشست با هیئت رییسه خانه مطبوعات خراسان رضوی افزود: بارها تکرار کرده‌ایم که ما روابط عمومی شهرداری نیستیم بلکه روابط عمومی شهر هستیم و این شعار محوری ماست.
وی اضافه کرد: خانه مطبوعات این ظرفیت را دارد تا با همکاری و مشارکت یکدیگر بتوانیم خبرنگاران را با هدف ایجاد هم‎فکری، هم‌افزایی و ایجاد نگاه روشن به مدیریت شهری واتفاقات درون شهر زیر چتر این مجموعه جمع کنیم.
فرهادی‌نیا به سیاست‌های اصلی روابط عمومی و امور بین‌الملل شهرداری مشهد اشاره و اظهار کرد: در راستای رسیدن به اهداف یک روابط عمومی هوشمند باید با تفکر و مهندسی ارتباطی گام برداشت و برای دوام و استمرار ارتباط، تفکر استراتژیک ارتباطی نیز داشت.
مدیرکل روابط عمومی و امور بین‌الملل شهرداری مشهد گفت: همچنین بر ادامه و استمرار و تضمین موفقیت روابط عمومی نیز باید با رویکرد فرآیند مداری استانداردهای حرفه‌ای در عموم را شناخت و مدل تفکر راهبردی برنامه‌ریزی ارتباطی را طراحی کرد که ما نیز همین اصول را در دستور کار قرار داده‌ایم.
وی با اشاره به راهکارهای مشترکی که می‌تواند به هم‌افزایی رسانه‌ای میان مدیریت شهری و رسانه‌ها کمک کند، افزود: در این زمینه می‌توان به برگزاری دوره‌های آموزشی مشترک و جلسات هم‌اندیشی با محوریت خانه مطبوعات خراسان رضوی اقدام کرد.
ما در شهر نیاز به نگاه میکروسکوپی داریم
سیدجلال فیاضی، رییس خانه مطبوعات خراسان رضوی نیز در این نشست اظهار کرد: در واقع روابط عمومی شهرداری روابط عمومی شهر است و تمام اتفاقات شهر با توجه به اینکه شهرداری بزرگترین سازمان اداری استان است به روابط عمومی شهرداری ارتباط پیدا می‌کند.
وی با مقایسه بودجه عمرانی شهرداری مشهد با بودجه عمرانی استان اظهار کرد: بودجه عمرانی شهرداری چند برابر بودجه عمرانی استان است اما با این حال شهرداری‌ها در حال تبدیل شدن به یک نهاد اجتماعی هستند زیرا مردم اکنون از شهرداری‌ها انتظارات اجتماعی بیشتری دارند به همین دلیل روابط عمومی شهرداری و معاونت فرهنگی نقش زیادی در این ارتباط دارند.
فیاضی با بیان اینکه صف‌بندی‌های سیاسی و اجتماعی در کشور ما زیاد شده و این کار را سخت کرده است، تصریح کرد: ارتقای فرهنگ شهرنشینی، آپارتمان‌نشینی، استفاده درست از فضای سبز و ارتباطات اجتماعی یک متولی جدی نیاز دارد که در این مسیر شهرداری باید پشتیبان مجموعه‌هایی که در این راستا وظیفه دارند، باشد.
رییس خانه مطبوعات خراسان رضوی در ادامه گفت: حوزه روابط عمومی شهرداری مشهد و معاونت فرهنگی اجتماعی دو حوزه حساس در شهر هستند و به نوعی با تمام شهر ارتباط دارند برهمین اساس اگر این دو نهاد خوب کار کنند هم کار شهرداری وهم کار مردم بهتر پیش می‌رود که امیدواریم در این مسیر موفق باشید.
رییس خانه مطبوعات خراسان رضوی با اشاره به اینکه ما در شهر نیاز به نگاه میکروسکوپی داریم، افزود: گرفتگی جوی مقابل منزل یک شهروند شاید به چشم نیاید اما برای ساکن آن محل مهم است لذا مهم است روابط عمومی به مسایل ریز مردم و شهرداری نیز توجه کند.
وی با اشاره به راه‌های همکاری میان خانه مطبوعات و شهرداری مشهد تصریح کرد: پیشنهادات ارائه شده از سوی روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری مشهد قابل اجرا است و باید طرح‌های مشترکی را در این زمینه تدوین کنیم.
فیاضی در پایان گفت: خانه مطبوعات به صورت صنفی و به دور از گرایش سیاسی می‌تواند در خدمت شهر و شهرداری مشهد باشد.
مجید خبیری

|
به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : دیدگاه‌ها برای خانه مطبوعات ظرفیت تبدیل شدن به بازوی فکری دستگاه‌های اجرایی در حوزه رسانه را دارد بسته هستند

مجوز ارسال دیدگاه داده نشده است!

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.