امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Friday, 22 November , 2019
امروز : جمعه, ۱ آذر , ۱۳۹۸ - 25 ربيع أول 1441
شناسه خبر : 12213
  پرینتخانه » آموزش, رسانه ها, روابط عمومی, نکته روابط عمومی تاریخ انتشار : ۲۰ شهریور ۱۳۹۸ - ۸:۰۰ | 67 بازدید | ارسال توسط :

روابط عمومی سنتی یا دیجیتال؟

هسته‌ی اصلی روابط عمومی را یک فرآیند ارتباطی استراتژیک تشکیل می‌دهد که به ایجاد ارتباط متقابل بین یک برند و مخاطبان آن منجر می‌شود.
روابط عمومی سنتی یا دیجیتال؟

چالش بزرگی که مسئولان روابط عمومی برندهای مختلف اکنون با آن رو به رو هستند، بحث انتخاب بین روش‌های سنتی و دیجیتال است. اما موضوع مهمی که در این زمینه باید مورد توجه قرار گیرد شناخت کافی از برند و سپس تصمیم‌گیری برای انتخاب روش است.

این نکته هیچ‌گاه نباید فراموش شود که بهبود روند پیشبرد اهداف روابط عمومی به کمک روش دیجیتال به معنای کم ارزش شدن روش سنتی نیست، در بسیاری از کسب و کارها هنوز هم روش‌های سنتی کاربرد بسیاری دارند.

مسئولان روابط عمومی کسب و کارهای مختلف همواره باید با شناخت کافی از برند خود و محصولات جدید یکی از روش‌های سنتی یا دیجیتالی را برای انجام مسئولیت‌های خود و کمک به رشد و توسعه برند انتخاب کنند تا بتوانند در دنیای پر از تغییر امروز موفق شوند. البته بدلیل محبوبیت فضاهای دیجیتال و با بررسی آمارهای مختلف از استفاده مخاطبان از رسانه‌های دیجیتال می‌توان انتظار داشت که استفاده از روابط عمومی دیجیتال می‌تواند تاثیر چشم‌گیرتری نسبت به روابط عمومی سنتی بر کسب و کارها داشته باشد.

در مسیر روابط عمومی دیجیتال و دست‌یابی به اهداف خود در برندسازی و روابط عمومی، اخباررسمی می‌تواند به شما کمک کند

|
به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰

مجوز ارسال دیدگاه داده نشده است!

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.