امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Wednesday, 23 January , 2019
امروز : چهارشنبه, ۳ بهمن , ۱۳۹۷ - 17 جماد أول 1440
شناسه خبر : 10847
  پرینتخانه » آموزش, صنفی, کسب‌وکار تاریخ انتشار : ۰۶ دی ۱۳۹۷ - ۷:۴۷ | 45 بازدید | ارسال توسط :

۱۰ راهکار برای گسترش برنامه‌ی بازاریابی

10 راهکار برای گسترش برنامه‌‌ی بازاریابی شما ارائه دهیم که شامل برخی از نکاتی‌ست که معمولا به چشم نمی‌آیند، اما تاثیرشان در روند کلی فرایند بازاریابی استارت‌آپ یا کسب و کار شما قابل توجه است.
۱۰ راهکار برای گسترش برنامه‌ی بازاریابی

پیشتر درباره‌ی برنامه بازاریابی صحبت کرده بودیم. در این جا قصد داریم تا۱۰ راهکار برای گسترش برنامه بازار یابی شما ارائه دهیم که شامل برخی از نکاتی‌ست که معمولا به چشم نمی‌آیند، اما تاثیرشان در روند کلی فرایند بازاریابی استارت‌آپ یا کسب و کار شما قابل توجه است.

۱) با برخی از بهترین مشتریان‌تان گفت و گو کنید

آیا ایده‌ی خوبی برایتان دارند؟ (به ایده‌های نامعقول و پرهزینه توجه نکنید).

۲) از مشتریان برای معامله‌شان تشکر کنید

تشکر از مشتری ارتباط موثر را گسترش می‌دهد. این تشکر می‌تواند یک متشکرم ساده با یک لبخند باشد.

۳) قلمرو بازاریابی خود را تغییر دهید

اگر قلمرو شما آنقدر گسترده شده که تمایز و تاثیر خود را از دست داده‌اید، بر مشتریان واقعی خود متمرکز شوید. اما اگر آمادگی برای گسترش را دارید، ذره ذره حوزه‌ی خود را افزایش دهید.

۴) معرف‌های بیشتری به دست آورید

برای ارتباط با افرادی که می‌توانند مشتری‌ها را به سمت شما بفرستند وقت بگذارید و از کسانی که دیگران را به شما می‌فرستند تشکر کنید.

۵) بازاریابی خود را جذاب‌تر کنید

با بهبود ظاهر و حس و حال بخش فروش، می‌توان به طرز قابل توجهی ارتباطات را اثربخش‌تر کرد.

۶) برای جلب و حفظ مشتری لبخند بزنید

مطمئن شوید که همکاران‌تان نگرش و رفتاری مثبت با مشتری داشته باشند. برای این که تمام افراد در جهت برنامه‌ی بازاریابی حرکت کنند، برای آن‌ها وقت بگذارید و به آن‌ها آموزش دهید.

۷) تجربه به یادماندنی برای مشتری خود ایجاد کنید

طوری رفتار کنید که مشتری احساس کند معامله با شما تجربه‌ای خوشایند و به یادماندنی است. به برخوردهای خاطره‌انگیز بیندیشید.

۸) علت عدم رضایت مشتریان را جویا شوید

چرا ناخشنود؟ آیا می‌شد با کاری ساده آن‌ها را حفظ کرد؟ (به مشتریانی که با الگوی مشتری نمونه‌ی شما منطبق نیستند توجهی نکنید!)

۹) ببینید در چه چیزی می‌خواهید بهترین باشید و در آن سرمایه‌گذاری کنید

حتی اگر مسئله‌ای کوچک موجب بهتر بودن شما باشد، آن را بشناسید و حتما در جلا دادن آن درخشش بکوشید.

۱۰) بکوشید تا خدمات مرتبط را نیز به طور جانبی به مشتریان‌تان ارائه کنید

|
به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.