امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Tuesday, 21 May , 2019
امروز : سه شنبه, ۳۱ اردیبهشت , ۱۳۹۸ - 17 رمضان 1440
شناسه خبر : 10930
  پرینتخانه » اخبار, همایش تاریخ انتشار : ۱۹ دی ۱۳۹۷ - ۱۸:۱۸ | 655 بازدید | ارسال توسط :

فراخوان مقاله سومین رخداد ملی بررسی مسائل و چالش های روابط عمومی

همزمان با گرامیداشت «روز ملی روابط عمومی»، «سومین رخداد ملی بررسی مسائل و چالش های روابط عمومی» به همت موسسه کارگزار روابط عمومی، ۱۱ اردیبهشت ماه سال ۱۳۹۸ در مرکز همایش های سازمان مدیریت صنعتی برگزار می شود.

فراخوان مقاله سومین رخداد ملی بررسی مسائل و چالش های روابط عمومی

همزمان با گرامیداشت «روز ملی روابط عمومی»، «سومین رخداد ملی بررسی مسائل و چالش های روابط عمومی» به همت موسسه کارگزار روابط عمومی، ۱۱ اردیبهشت ماه سال ۱۳۹۸ در مرکز همایش های سازمان مدیریت صنعتی برگزار می شود.

با عنایت پروردگار متعال و همزمان با گرامیداشت «روز ملی روابط عمومی»، «سومین رخداد ملی بررسی مسائل و چالش های روابط عمومی» به همت موسسه کارگزار روابط عمومی، ۱۱ اردیبهشت ماه سال ۱۳۹۸ در مرکز همایش های سازمان مدیریت صنعتی برگزار می شود.

دبیرخانه از همه کسانی که مایل به شرکت در این رخداد هستند برای ارائه پیشنهاد، مقاله، سخنرانی و حمایت در برگزاری دعوت بعمل می آورد. این رخداد در هر دو زمینه ارایه مقالات در دو حوزه مشترک نظری و کاربردی و تجلیل از فعالان عرصه روابط عمومی برنامه ریزی کرده است.

همچنین از یک مقاله برتر تجلیل می شود.

 

 

 

 

محورهای رخداد
– چگونه هوش مصنوعی، روابط عمومی را تغییر خواهد داد؟
– چگونه پلتفرم های مدیریتی، زمینه های مناسب پیشرفت و موفقیت را برای روابط عمومی ها فراهم می کنند؟
– چگونه ریسک های بالقوه ای که ممکن است به خوشنامی و شهرت سازمان شما آسیب بزنند را کاهش دهیم؟
– چگونه روابط عمومی به تولیدکنندگان محتوای ویدئویی سه بعدی کمک خواهد کرد؟
– چگونه روابط عمومی، چالش های فعلی و آینده ارتباطات تجاری را مدیریت می کند؟

 

 

تاریخ های مهم
آخرین مهلت ارسال مقالات: ۱۳۹۷/۱۲/۱۵
برگزاری رخداد: ۱۳۹۸/۰۲/۱۱

 

جوایز
– نشان عالی روابط عمومی

(تعهد شفاف نسبت به کاربست اصول روابط عمومی در فرهنگ، ارتباطات و اقدامات سازمان- ارتقای فعالیت های روابط عمومی به بالاترین سطح صداقت، اعتبار و اثربخشی)

– جایزه عالی مسئولیت اجتماعی

(ایجاد پیوند و توازن بین نقش حامی سازمانی و نقش وجدان اجتماعی)
– جایزه بهترین روابط عمومی دولتی

(اهمیت گوش فرا دادن سازمان به جامعه، صریح و صادق بودن با آن و همراهی کردن دولت با نیازها و خواست های عمومی)

علاقمندان به حضور در این بخش می توانند سوابق و مستندات خود را به نشانی دبیرخانه ارسال نمایند.

 

ویژه نامه رخداد
به همین مناسبت ویژه نامه ای در تیراژ سه هزار نسخه منتشر می شود که علاقمندان می توانند ضمن ارایه نظرات ارزشمندشان در قالب های مختلف، در انتشار آن مشارکت نمایند. همچنین «سومین رخداد ملی بررسی مسائل و چالش های روابط عمومی» از مشارکت سازمان ها و شرکت ها در برگزاری این رویداد علمی استقبال می کند.

اطلاعات تماس
تلفن های دبیرخانه: ۷۷ ـ ۸۸۶۱۷۵۷۶
همراه: ۰۹۱۲۱۹۳۸۴۱۹
دورنگار: ۸۸۶۰۲۳۰۸
صندوق پیامک: ۳۰۰۰۷۱۵۳
وب سایت: www.irancpr.ir | www.shara.ir
پست الکترونیک: kargozar80@yahoo.com

| منبع خبر : شارا
به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.