امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Sunday, 24 February , 2019
امروز : یکشنبه, ۵ اسفند , ۱۳۹۷ - 19 جماد ثاني 1440

تبلیغات محیطی

تبلیغات محیطی روشی ست عالی برای افراد که با ترکیب شدن خلاقیت می تواند محیط های تبلیغاتی جدیدی را بوجود آورد.

۲۲ بهمن ۱۳۹۷

تشنه‌سازی رسانه‌ای، یکی از ابزارهای مهم در روابط عمومی دولتی

روابط‌عمومی در عصر حاضر، از اهمیت بسیار بالایی برای کسب و کارهای نوپا و همچنین برندهای باسابقه‌ای که رویکرد پیشرفت در بازار مخاطبان هدف خود را دارند، برخودار است. برندهای معتبر و شرکت‌های خصوصی، اغلب ضرورت روابط عمومی نوین را درک کرده و برای تحقق آن نهایت تلاش خود را می‌کنند.

۱۹ دی ۱۳۹۷

بازاریابی عصبی یا نورومارکتینگ چیست؟

فعالیت قشر جلویی مغز و هیپوکامپ که به ترتیب مسئول کنترل تفکرات پیچیده و حافظه هستند، نیز تغییراتی مشاهده کرد. همچنین، دریافت که مغز، تصاویر و ایده هایی را از آگهی های بازرگانی به یاد می آورد و تفکرات و احساسات، در قسمتی که عکس العمل های خوبی نسبت به کیفیت محصولی دیده شده را به آن مارک، ربط می دهد.

۰۶ دی ۱۳۹۷

۱۰ راهکار برای گسترش برنامه‌ی بازاریابی

10 راهکار برای گسترش برنامه‌‌ی بازاریابی شما ارائه دهیم که شامل برخی از نکاتی‌ست که معمولا به چشم نمی‌آیند، اما تاثیرشان در روند کلی فرایند بازاریابی استارت‌آپ یا کسب و کار شما قابل توجه است.

۰۶ دی ۱۳۹۷