امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Thursday, 15 November , 2018
امروز : پنج شنبه, ۲۴ آبان , ۱۳۹۷ - 7 ربيع أول 1440
شناسه خبر : 7306
  پرینتخانه » شبکه های اجتماعی, فضای مجازی, فناوری اطلاعات, کسب‌وکار, مخاطب شناسی, مهارت های ارتباطی, مهارت های زندگی تاریخ انتشار : ۲۰ تیر ۱۳۹۷ - ۱۹:۰۴ | 214 بازدید | ارسال توسط :

چگونه اعتماد مشتری آنلاین را کسب کنیم؟

این روزها مردم سخت به کسب‌ وکار ها اطمینان میکنند، زیرا در زمان های دور کسب و کار ها دروغ های زیادی گفته اند. از همین رو، در بازاریابی مدرن، جلب کردن اعتماد مشتری بسیار مهم است

 

این روزها مردم سخت به کسب‌ وکار ها اطمینان میکنند، زیرا در زمان های دور کسب و کار ها دروغ های زیادی گفته اند. محصولات طوری که در تبلیغات نشان داده میشد نبودند. از همین رو، در بازاریابی مدرن، جلب کردن اعتماد مشتری بسیار مهم است.

 

جامعه روابط عمومی؛ این روزها بازاریابان تلاش میکنند تا با روش های بازاریابی و فروش اعتماد بیشتری از مشتری جذب کنند. در این راه تلاش برای بازار یابی محتوا ، بازاریابی ویدیویی، در نهایت صداقت انجام میشود. با تمام این تفاسیر افراد زیادی تلاش میکنند اما تعداد کمی مخاطب به کسب و کار اطمینان میکنند. در عوض،صحبت های مشتریان دیگر و تجربیات آن ها اثر زیادی بر مخاطب دارند. به همین دلیل کسب و کار های امروزی تلاش میکنند حرف های مشتریان را در جهت خدمات خود جهت دهند. هر کسب‌وکار میتواند از مزیت این حرف ها در جهت بهبود روابط عمومی خود استفاده کند.

 

روش های جذب مشتری آنلاین:

تعداد کمی از توصیفات مشتری را منتشر کنید
در این راه از لیست بلند بالایی از توصیف مشتریان استفاده خواهید کرد. سعی کنید بجای توصیف هایی که از تعریف محصول شما هستند از آن هایی استفاده کنید که مشکل مشتری را حل کرده است. این نکات مشتری را تشویق میکند که خرید کند. علاوه بر این، اگر تمام توصیف های مشتریان در سایت قرار گیرد، کاربر گیج میشود و حتی ممکن است با تناقض روبرو شود. بیشتر سایت ها بیشتر ۵ تا ۱۰ توصیف را در سایت قرار میدهند.

 

نشان دادن چهره‌ی مشتری زیر توصیفش
براساسی نتایج بدست آمده از تحقیقات قرار دادن تصویر مشتری کنار عکسش، مقدار کلیک را بسیار زیاد میکند. پس از هر مشتری که نظری میفرستد ، در خواست کنید عکسی هم با آن ارسال کند. این عکس میتواند به مقدار قابل توجهی اعتماد به کسب و کار ما افزایش یابد.

 

از نشان دادن آزمایش های توصیف ها در همه جای سایت خود داری کنید
بهترین بخش برای نشان دادن توصیف مشتری همان صفحه اصلی و در قسمت پایین صفحه میباشد. اغلب کسب‌وکار ها این قضیه را ندید میگیرند و تستی مونیال ها را جاهای متفاوت از سایت نشان میدهند. این قضیه دقیقا مثل این است که یک نفر دائما از خودش تعریف کند و کار خودش را تایید کند. در این وضعیت نه تنها مخاطب اعتماد نمیکند، حتی حس بدی میکند و شاید حدس بزند که نظرات کاربران شما جعلی است.

برای مشتریان همه خدماتتان تستی‌مونیال بنویسید
محصولی که هر کسب و کار ارائه میدهد ، ممکن است دارای ارزش بسیار زیادی باشد. پس باید توصیفات را طوری انتخاب کنید که تمام نیاز های مشتری ها را نشان دهد. مثلا اگر هم در حوزه بازاریابی شبکه های اجتماعی و هم در زمینه‌ی سئو فعالیت دارید؛ یک توصیف از مشتری سئو و یک توصیف از مشتری شبکه اجتماعی خود قرار دهید.

 

هرگز توصیفات جعلی استفاده نکنید
مشتریان امروزی بسیار باهوش تر از قبل هستند. آن‌ها خیلی راحت نظرات جعلی را از اصلی تشخیص میدهند. از سوی دیگر این توصیف ها برای جلب نظر مخاطب هستند. اعتماد مشتری در روابط عمومی به این سادگی اعتماد نمیکند. اگر کیفیت محصول یا خدمت شما عالی باشد، بدون شک بعضی مشتری ها هستند که بخواهند از خدمات شما تعریف و تمجید کنند.

|
به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : دیدگاه‌ها برای چگونه اعتماد مشتری آنلاین را کسب کنیم؟ بسته هستند

مجوز ارسال دیدگاه داده نشده است!

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.