- مدیرکل جدید روابط عمومی و امور بینالملل جامعه المصطفی معرفی شد
- گردهمایی روابط عمومیهای اکوسیستم فناوری و نوآوری دهم اسفندماه برگزار میشود
- دومین نمایشگاه تخصصی بومی سازی قطعات، تجهیزات و مواد مصرفی گروه فولاد خوزستان برگزار می شود
- حضور رئیس سازمان بازرسی کشور و دستور ریاست محترم قوه قضائیه را به فال نیک میگیریم
- صنایع شیر ایران عضو حقوقی انجمن روابط عمومی ایران میشود
- شیوع کرونا و محدودیت ارتباطات بین المللی دانشگاهها
- پیام مدیر روابط عمومی کانون هموفیلی ایران به مناسبت روز بین المللی روابط عمومی
- کرونا و مدیریت بحران های پس از آن
- روابط عمومی محور توسعه در هر سازمان است
- مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز منصوب شد
یک ایده به استارت آپ و سپس به غول بزرگ تجاری تبدیل می شود؟
استارت آپ دیجی کالا ای که امروز میبینیم، روزانه ۱۴ – ۱۳ ساعت کار مداوم این دو برادر، و البته شیوه نگرش صحیحشان در مدیریت این مجموعه ی بزرگ نهفته است. مجموعهای که به جرات میتوان گفت، یکی از بزرگترین تاثیرات را در فرهنگ تجارت الکترونیک ایران گذاشته است.
داستان استارت آپ دیجی کالا
استارت آپ دیجی کالا (Digikala)، فروشگاهی که اسم آن را تقریبا همه ما شنیدهایم. فروشگاهی که بسیاری از کسب و کارها سعی کردند دیجی کالای صنعت خودشان باشند. فروشگاهی که این تصور را به وجود آورد که هر فروشگاه اینترنتی اگر بخواهد معتبر شود (هر چند به غلط)، باید بخشی از نام خود را «دیجی» یا «کالا» کند!
داستان یک برند موفق ایرانی
خب داستان این برند بزرگ چیست؟ چگونه از یک ایده به یک استارت آپ و سپس به یک غول بزرگ تجاری تبدیل شد؟ با ما همراه باشید.
برادران محمدی، هیچوقت فکرش را نمیکردند، که دلخوریشان از استوک بودن لنز دوربینی که ۱۱ سال پیش از یک فروشگاه معتبر (!) در تهران خریده بودند، کارشان را به جایی بکشاند که بزرگترین فروشگاه آنلاین خاورمیانه را با بیش از ۱۰۰۰ پرسنل و بالاتر از ۱ میلیارد تومان درآمد روزانه تاسیس کنند.
پشت این دیجی کالا ای که امروز میبینیم، روزانه ۱۴ – ۱۳ ساعت کار مداوم این دو برادر، و البته شیوه نگرش صحیحشان در مدیریت این مجموعه ی بزرگ نهفته است. مجموعهای که به جرات میتوان گفت، یکی از بزرگترین تاثیرات را در فرهنگ تجارت الکترونیک ایران گذاشته است.
سال ۱۳۸۳
پس از ناکامی از جست وجوی اینترنت در به دست آوردن اطلاعاتی برای خرید دوربین عکاسی، برادران محمدی ناچار به خرید از یک فروشگاه معروف در تهران شدند. اما فروشنده لنز دوربین را با یک لنز دست دوم عوض کرده بود. خالی بودن فضای اینترنت از اطلاعات مربوط به کالاهای دیجیتال و نبود فروشگاه آنلاین در ایران، موجب شکل گیری اولین ایده ی دیجی کالا شد.
سال ۱۳۸۵
سرانجام تنها با ۵ نفر پرسنل، استارت آپ دیجی کالا به عنوان فروشگاه اینترنتی محصولات دیجیتال فعالیت خود را آغاز کرد.
در سال ۱۳۹۱
شراکت با صندوق سرمایهگذاری سرآوا برگزیده شدن به عنوان بهترین طراحی کاربردی و بهترین فروشگاه اینترنتی در جشنواره وب ایران برگزیده شدن به عنوان وب سایت فروشگاه اینترنتی در سومین دوره جوایز فناوری ایران
سال ۱۳۹۲
- تعداد پرسنل به ۲۰۰ نفر رسید.
- درآمد حاصل از فروش روزانه به ۱٫۰۰۰٫۰۰۰٫۰۰۰تومان رسید.
- بیش از ۸۵% از سهم بازار خرده فروشی آنلاین ایران را به خود اختصاص داد.
سال ۱۳۹۳
- تعداد پرسنل به ۷۰۰ نفر رسید.
- در رسانه هایی مانند نشریه Economist و روزنامه
- Washington post مورد بحث قرار گرفت و از آن به عنوان آمازون ایرانی یاد شد.
- در کنگره جهانی به عنوان ۱۰ قهرمان کارآفرینی شناخته شد.
- در چهارمین جشنواره ملی ارتباطات و فناوری به عنوان برترین کسب و کار در حوزه تجارت الکترونیک برگزیده شد.
سال ۱۳۹۴
- دیجی کالا ۹ ساله شد.
- ارزش شرکت به بیش ۵۰۰ میلیون دلار رسید.
- تعداد پرسنل به بیش از ۱۱۰۰ نفر رسید.
- کسب رتبه چهارم Alexa و تبدیل شدن به دومین سایت پربازدید ایرانی.
سال ۱۳۹۵
- در جشنواره وب و موبایل ایران دیجی کالا و دیجیکالا مگ به عنوان برگزیدگان بخشهای «برترین فروشگاه آنلاین»، «برترین اپلیکیشن خرید» و «برترین وبسایت حوزهی علم و دانش» انتخاب شدند.
- دیجی کالا با سرمایهگذاری روی DMC همکاری با این شرکت را به عنوان کانون رسانههای دیجیتال آغاز کرد.
- با ورود به بازار خودرو وارد فاز جدیدی از تجارت الکترونیک شد.
- دیجی کالا با نام دیجی استایل، رسما وارد عرصهی پوشاک شد.
استارت آپ , برندینگ , دیجی کالا , روابط عمومی نوین ایران
- دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
- پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.