Monday, 24 June , 2019
امروز : دوشنبه, ۳ تیر , ۱۳۹۸ - 21 شوال 1440
  • سپنجی: سازمان دچار کژکارکرد در حوزه های ادارای و اجرایی خواهد شد

    تبعات ادغام روابط عمومی‌ها در دفاتر وزارتی و ریاستی

    سپنجی: سازمان دچار کژکارکرد در حوزه های ادارای و اجرایی خواهد شد

    گزارش های غیر رسمی حکایت از این دارد که مرکز روابط عمومی وزارت امور اقتصادی و دارایی در دفتر وزارتی ادغام شده است. اگر این خبر صحت داشته باشد، آیا می توان شاهد از هم گسیختگی هر چه بیشتر سپهر ارتباطی دولت بود؟ این اتفاق چه تبعاتی برای جایگاه روابط عمومی خواهد داشت؟ در حال حاضر روابط عمومی ها با چه چالش هایی روبرو هستند؟

  • پدید آمدن بسیاری از بحران ها نتیجه بی توجهی به روابط عمومی ها است

    مدیر مسئول روابط عمومی نوین ایران :

    پدید آمدن بسیاری از بحران ها نتیجه بی توجهی به روابط عمومی ها است

    مدیر مسئول روابط عمومی نوین ایران گفت: روابط عمومی نیاز امروز جامعه و راهکار اساسی برای به حرکت درآوردن سازمان ها و نهادها در جهت هدف والای جامعه که همان رفاه اجتماعی است.

  • عرصه خدمت کردن و قانون جذب

    عرصه خدمت کردن و قانون جذب

    يكى از ملوک خراسان ، محمود سبکتکين را در عالم خواب ديد كه جمله وجود او ريخته بود و خاک شده مگر چشمان او که همچنان در چشمخانه همی گرديد و نظر می کرد. ساير حکما از تاويل اين فرو ماندند مگر درويشی که بجای آورد و گفت : هنوز نگران است که ملکش با دگران است.

  • توصیه های ارتباطی حضرت سعدی در حوزه ارتباطات

    توصیه های ارتباطی حضرت سعدی در حوزه ارتباطات

    پادشاهی را شنیدم به کشتنِ اسیری اشارت کرد. بیچاره درآن حالت نومیدی، ملک را دشنام دادن گرفت، و سقط گفتن که گفته‌اند هر که دست از جان بشوید، هر چه در دل دارد بگوید.

اخبار ویژه

* آخرین اخبار

معیارهای شما برای ورود به بازار کار و شغل چیست؟

یکی از سوالات اساسی هر فرد در مورد آینده کاری و شغلش می تواند این گونه در ذهنش شکل گیرد که معیارهای من برای ورود به دنیای کار و شغلم چیست؟ آیا شغلی که انتخاب می نمایم باید در راستای مدرک تحصیلی و آموزش آکادمیک ام باشد؟

۰۳ تیر ۱۳۹۸

جیمز استونر : مدیر افراد را اداره نمی کند بلکه آنها را برمی انگیزاند

  جیمز استونر در کتاب مدیریت به چه نکاتی اشاره کرد؟   جیمز استونر در کتاب مدیریت نقل می کنند که“مدیر افراد را اداره نمی کند بلکه آنها را برمی انگیزاند، راهنمایی می کند و برای دستیابی به هدف های سازمانی یاری می دهد”. به تجربه ثابت شده که اگر ارتباطی صحیح در سازمان برقرار […]

۰۳ تیر ۱۳۹۸

مشکلات واقعی کارآفرینان : عوامل موثر در بروز مشکلات

  مشکلات واقعی کارآفرینان چیست؟ ‎ آیا شما خود را جزو کارآفرینان می دانید؟ کسب و کارتان را به تازگی شروع نموده اید؟ پس پیشنهاد می کنیم با مشکلات واقعی کسب و کار و کارآفرینی آشنا شوید.   آرزوی اکثر کارآفرینان از شروع کسب و کار جدید، ایجاد یک منبع درآمد و تجارت سودآور است؛ […]

۰۳ تیر ۱۳۹۸

روابط عمومی چیست‎ ‎و نقش این نهاد در سازمان ها چیست؟

احتمالا شما نیز تجربه خواندن روزنامه را داشتید و شاید به صفحه نیازمندی های روزنامه علاقمند هستید. معمولا در این صفحات تعدادی آگهی با این مضمون که “به یک مسئول روابط عمومی نیازمندیم” توجه شما را جلب می کند. شاید دیدن این آگهی این سوال را برایتان ایجاد کند که روابط عمومی چیست و یا چه نقشی در سازمان دارد؟

احتمالا شما نیز تجربه خواندن روزنامه را داشتید و شاید به صفحه نیازمندی های روزنامه علاقمند هستید. معمولا در این صفحات تعدادی آگهی با این مضمون که “به یک مسئول روابط عمومی نیازمندیم” توجه شما را جلب می کند.

۰۲ تیر ۱۳۹۸

تبعات ادغام روابط عمومی‌ها در دفاتر وزارتی و ریاستی

سپنجی: سازمان دچار کژکارکرد در حوزه های ادارای و اجرایی خواهد شد

گزارش های غیر رسمی حکایت از این دارد که مرکز روابط عمومی وزارت امور اقتصادی و دارایی در دفتر وزارتی ادغام شده است. اگر این خبر صحت داشته باشد، آیا می توان شاهد از هم گسیختگی هر چه بیشتر سپهر ارتباطی دولت بود؟ این اتفاق چه تبعاتی برای جایگاه روابط عمومی خواهد داشت؟ در حال حاضر روابط عمومی ها با چه چالش هایی روبرو هستند؟

۰۲ تیر ۱۳۹۸

تحلیل دکتر امامی از فراخوان دستگاه قضا:

تعامل حقیقی با کاربران در «دسترسی آزاد به رسانه‌های اجتماعی» محقق می‌شود

روز گذشته رئیس قوه قضائیه با انتشار فراخوان برای مشارکت مردم و نخبگان در روند تحولات دستگاه قضائی اعلام کرد، تا زمانی که سامانه اختصاصی دستگاه قضائی برای ارتباط دوسویه با مردم و نخبگان در دسترس قرار گیرد، صفحات متعلق به ایشان در رسانه‌های اجتماعی، یکی از مسیرهای دریافت نظرات مردم و نخبگان خواهد بود

۲۶ خرداد ۱۳۹۸

آگهی تلویزیونی یا رادیویی؟!

تبلیغات یکی از ارکان اصلی بازاریابی است. یک تولیدکننده کالا یا خدمات، محصول خود را از روشهای مختلف به مشتریان مورد نظر خود معرفی و به فروش می رساند. یکی از این روشها،تبلیغات و آگهی در رسانه ها می باشد که با توجه به بودجه و سیاست شرکت تعیین می شود که تبلیغات در کدام رسانه موثرتر است.

۲۱ خرداد ۱۳۹۸

سواد رسانه ای
کنترل والدین  برای حضور کودکان در فضاهای مجازی
آتنا عبدالوند
ایرانی ها در اینستاگرام به دنبال چه هستند
رونمایی از کتاب «اصول آموزش سواد رسانه ای به کودکان» در نمایشگاه کتاب
نقش پر رنگ سواد رسانه ای در روابط عمومی ها
گالری فیلم
اهمیت توجه روابط عمومی ها به مسئولیت اجتماعی شرکتی

اهمیت توجه روابط عمومی ها به مسئولیت اجتماعی شرکتی

سخنان دکتر محمد رضا حقیقی؛رئیس انجمن روابط عمومی ایران در خصوص اهمیت توجه روابط عمومی ها به مسئولیت اجتماعی شرکتی

گالری عکس