Wednesday, 22 May , 2019
امروز : چهارشنبه, ۱ خرداد , ۱۳۹۸ - 18 رمضان 1440
  • پدید آمدن بسیاری از بحران ها نتیجه بی توجهی به روابط عمومی ها است

    مدیر مسئول روابط عمومی نوین ایران :

    پدید آمدن بسیاری از بحران ها نتیجه بی توجهی به روابط عمومی ها است

    مدیر مسئول روابط عمومی نوین ایران گفت: روابط عمومی نیاز امروز جامعه و راهکار اساسی برای به حرکت درآوردن سازمان ها و نهادها در جهت هدف والای جامعه که همان رفاه اجتماعی است.

  • عرصه خدمت کردن و قانون جذب

    عرصه خدمت کردن و قانون جذب

    يكى از ملوک خراسان ، محمود سبکتکين را در عالم خواب ديد كه جمله وجود او ريخته بود و خاک شده مگر چشمان او که همچنان در چشمخانه همی گرديد و نظر می کرد. ساير حکما از تاويل اين فرو ماندند مگر درويشی که بجای آورد و گفت : هنوز نگران است که ملکش با دگران است.

  • توصیه های ارتباطی حضرت سعدی در حوزه ارتباطات

    توصیه های ارتباطی حضرت سعدی در حوزه ارتباطات

    پادشاهی را شنیدم به کشتنِ اسیری اشارت کرد. بیچاره درآن حالت نومیدی، ملک را دشنام دادن گرفت، و سقط گفتن که گفته‌اند هر که دست از جان بشوید، هر چه در دل دارد بگوید.

  • کتاب تکنیکهای روابط عمومی

    کتاب تکنیکهای روابط عمومی

    اهداف روابط عمومی به نیازهای ارتباطی یک مشتری مربوط می شود. این امر، سوء تفاهمهای زیادی را پدید آورده است. به نظر می رسد مدیران مؤسسات احتمالا از اهداف روابط عمومی شان آگاهی دارند

اخبار ویژه

* آخرین اخبار

روابط عمومی ،ستون یک سازمان است

حجت الاسلام سید اسحاق موسوی گفت : روابط عمومی ،ستون یک سازمان است و مدیران سازمان ها باید بیش از گذشته در راستای تقویت جایگاه آن بکوشند

۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۸

مدیر مسئول روابط عمومی نوین ایران :

پدید آمدن بسیاری از بحران ها نتیجه بی توجهی به روابط عمومی ها است

مدیر مسئول روابط عمومی نوین ایران گفت: روابط عمومی نیاز امروز جامعه و راهکار اساسی برای به حرکت درآوردن سازمان ها و نهادها در جهت هدف والای جامعه که همان رفاه اجتماعی است.

۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۸

یک متخصص رسانه های نوین در میزگرد ایرنا ؛

سیاست کوچ اجباری مخاطبان از پیام رسان ها محکوم به شکست است

یک کارشناس رسانه های نوین با اشاره به نقش شبکه های اجتماعی در بحران سیل اخیر، خواستار حضور خبرگزاری ها و مراجع رسمی در این شبکه ها، برای مقابله با انتشار اخبار جعلی و کذب در زمان بحران شد.

۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۸

عرصه خدمت کردن و قانون جذب

يكى از ملوک خراسان ، محمود سبکتکين را در عالم خواب ديد كه جمله وجود او ريخته بود و خاک شده مگر چشمان او که همچنان در چشمخانه همی گرديد و نظر می کرد. ساير حکما از تاويل اين فرو ماندند مگر درويشی که بجای آورد و گفت : هنوز نگران است که ملکش با دگران است.

۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۸

۱۳ قانون طلایی مدیریت بحران روابط عمومی

بسیاری از صاحب نظران و اندیشمندان، قرن بیست و یکم را، که آبستن حوادث و اتفاقات بی شماری است قرن بحران نامیده اند، قرنی که بسیاری از فجایع زیست محیطی، آشوب های سیاسی، اجتماعی و همچنین جنگ ها وارد حیات جمعی بشر شده است و فضایی بحرانی را بر جامعه جهانی حاکم ساخته است و […]

۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۸

کنترل والدین برای حضور کودکان در فضاهای مجازی

برخی والدین به خطرهای استفاده نادرست از گوشی و تبلت واقف نیستند،پدران و مادران الگوی واقعی فرزندان برای حضور در فضاهای مجازی هستند.واقعیت این است که ما در فضای مجازی مشکلی نداریم بلکه در رفتارهایمان با فرزندان، آنان را به سمت جور یا ناجور سوق می دهیم.

۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۸

اینترنت؛ تجمیع مزایای رقبا

اینترنت و فضای مجازی، تقریبا همه حواس انسان را درگیر خود می‌کند و هر چیزی از صوت، متن، تصویر ثابت و تصویر متحرک در آن وجود دارد. مخاطب می‌تواند با یک جستجوی ساده محتوای خود را در هر قالبی پیدا کند. از این رو اینترنت و فضای مجازی ماهیتی چند رسانه‌ای دارد

۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۸

ویژگی‌های خاص فضای مجازی و اینترنت

اینترنت و فضای مجازی، جمعی از همه رسانه‌هاست و در آن هم پیام کتبی و صوتی و شفاهی تولید می‌شود و هم محتوای تبلیغی و ایدئولوژیک در آن وجود خواهد داشت. بی‌تردید در دنیایی که با محدودیت منابع روبه‌روست ایجاد دنیایی موازی دنیای واقعی به نام فضای مجازی می‌تواند در صرفه‌جویی در منابع طبیعی یاری‌دهنده باشد

۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۸

سواد رسانه ای
کنترل والدین  برای حضور کودکان در فضاهای مجازی
آتنا عبدالوند
ایرانی ها در اینستاگرام به دنبال چه هستند
رونمایی از کتاب «اصول آموزش سواد رسانه ای به کودکان» در نمایشگاه کتاب
نقش پر رنگ سواد رسانه ای در روابط عمومی ها
گالری فیلم
اهمیت توجه روابط عمومی ها به مسئولیت اجتماعی شرکتی

اهمیت توجه روابط عمومی ها به مسئولیت اجتماعی شرکتی

سخنان دکتر محمد رضا حقیقی؛رئیس انجمن روابط عمومی ایران در خصوص اهمیت توجه روابط عمومی ها به مسئولیت اجتماعی شرکتی

گالری عکس